متخصص طب فیزیکی و توانبخشی اصفهان | درمان سیاتیک با طب سوزنی

درمان سیاتیک با طب سوزنی

یکی از درمان های شایع و بسیار موثر در درمان دردهای سیاتیکی ودرد های انتشاری از کمر و لگن به سمت پاها طب سوزنی می باشد. درمان سیاتیک با طب سوزنی : طب سوزنی با هر دو رویکرد طب نوین و غربی و هم رویکرد طب شرقی و طب سنتی در کاهش درد و غیر فعال شدن التهاب و درد سیاتیک موثر است.

انجمن طب سوزنی آمریکا با ارایه مدارک مستدل و تحقیقات طولانی آینده نگر اثر طب سوزنی درد درمان دردهای سیاتیکی را اثبات کرده است.

بسیاری از دردهای ناشی از تحریک عصب سیاتیک ثانویه به التهابات و Trigger Point های مسیر ریشه های تحریک شده می باشد. بسیاری از این نقاط ماشه ای به راحتی و بادرمان طب سوزنی و خصوصا همراه با تحریکات الکتریکی در مسیر این اعصاب غیر فعال می شوند.

همچنین طب سوزنی با تاثیراتی که روی کانال ها و مردین های بلوک شده ایجاد می کند موجب رفع بلوک در مسیر مسدود شده می شود و انرژی به صورت روان در این مسیرها جریان پیدا می کند و این موجب کاهش درد و کاهش التهاب در مسیر عصب سیاتیک و دیسک های تحریک شده می شود . در نتیجه این فرایند ها هم بهبودی بیمار تسهیل شده و هم زمینه برای ارایه سایر خدمات توانبخشی از جمله ورزش درمانی ایجاد می شود.

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی اصفهان | درمان سیاتیک با طب سوزنی

راههای تشخیص دیسک کمر

آرتروز زانو چیست ؟

علت آرتروز زانو و ساییدگی زانو

علائم آرتروز زانو

چه بیماری هایی با طب سوزنی درمان می شوند ؟