اوزون تراپی چیست؟

👈 اوزون تراپی یا اوزون درمانی روشی نسبتا جدید در درمان است. در حقیقت اوزون تراپی پاسخی است به تلاشهای علم پزشکی به یافتن جایگزینی مناسب برای کورتون درمانی. .
👈سال هاست که ما در بسیاری از بیماران مجبوریم از کورتون جهت کاهش التهاب استفاده کنیم و خصوصا در بیماران دیابتی و بیماران مسن به دنبال جایگزینی برای آن می باشیم .
. 👈اوزون یا گاز O3 این رویا را محقق کرده که ما بدون ضرر و با روشی بسیار سالم بتوانیم از منافع یک ماده ضد التهاب بهره مند شویم. .
👈استفاده از گاز اوزون یا اوزون درمانی روشی سالم در درمان بیماری های عضلانی و مفصلی می باشد. در این روش درمانی گاز اوزون که غلظت آن توسط پزشک معالج تعیین می شود، به صورت کاملا تخصصی در بافت تزریق می شود و بر اساس تبدیل گاز اوزون به اکسیژن در بافت رادیکال ها و انرژی آزاد می شود که در درمان دیسک کمر ، درمان سیاتیک و بیماریهای مفصلی استفاده می شود. .
👈از تزریق گاز اوزون در کنار و یا داخل دیسک به عنوان جراحی بسته دیسک کمر و یا جراحی بسته دیسک گردن به کمک اوزون درمانی هم نام برده می شود. .
👈انرژی آزاد شده از گاز اوزون در بافت موجب تبدیل و آزادسازی انرژی می شود که ماده تغذیه ای سلول یا ATP سلول را بالا می برد و موجب ترمیم بدون عارضه و طبیعی سلول صدمه دیده می شود. .
👈 در واقع این انرژی ،اوزون درمانی را به عنوان یک پیشرفت جدید و نوین در درمان درد و دیسک و آرتروز در پزشکی روز دنیا مطرح کرده است. .
👈اوزون تراپی یا اوزون درمانی دارای خواص ضد التهابی، ضد درد و نیز اثرات ترمیمی می باشد. بنابراین اوزون تراپی در درمان دردهای ناشی از التهابات مفصلی و نیز دیسک های بین مهره ای، تنگی کانال نخاع، زخم های ناشی از دیابت و … موثر می باشد.

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و الکترودیاگنوز (نوار عصب و عضله)

طب فیزیکی و توانبخشی اصفهان

دکتر مهدی احمدی – دکتر سمیرا عشاقی

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری و تماس با ما به بخش تماس سایت مراجعه نمایید و تماس حاصل فرمایید.

اوزون تراپی چیست؟