طب سوزنی برای میگرن

طب سوزنى امروزه به صورت آکادمیک جهت درمان بسیاری از انواع سردرد ها و خصوصا سردرد خوشه ای و میگرنی مورد تایید 100% قرار گرفته است. طب سوزنی برای میگرن : بسیاری از سردردها یی که امروزه به راحتی برچسب میگرن به انها زده می شود میگرن واقعی نیستند و سردردهای گردنی با منشا اسپاسم های عضلات سر می باشند که موجب درد در سر بدون وجود درد گردن می باشند. بسیاری از انواع این سردردها با داروهای بسیار قوی متنند داروی دسته ضد تشنج ها تحت درمان هستند و موارد بیماران زیادی داشته ایم که طب سوزنی سردردهای انها را کاملا درمان کرده ایم و تمام داروهای پر عارضه انها را قطع کرده ایم.

به کرات با بیماران سرددرد میگرن بر می خوریم که سال ها داروهای سنگین استفاده کرده اند و طب سوزنی برای درمان میگرن خود را شبیه معجزه توصیف می کنند . در موارد میگرن قطعی هم طب سوزنی کمک شایان توجهی به درمان درد میگرن و یا حداقل کاهش محسوس درد و از همه مهمتر کاهش داروهای مصرفی بیمار خواهد داشت. طب سوزنی هورمون شادی اور ومهم در انواع سردرد ها یعنی سروتونین مغز را بالا می برد که این هورمون موجب کاهش شروع سردردها می شود.

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی اصفهان | طب سوزنی برای میگرن

از سوی دیگر انجمن طب سوزنی آمریکا تاکید می کند که این روش با باز کردن عضلات اسپاستیک بسیار ریز در ناحیه سر و گردن هم موجب افزایش گردش خون و کمک به درمان موثر میگرن عروقی می شود و هم با شل شدن عضلات و کاهش تنشن میگرن عضلانی هم به شیوه شگرفی تغییر خواهد کرد.

راههای تشخیص دیسک کمر

آرتروز زانو چیست ؟

علائم آرتروز زانو

چه بیماری هایی با طب سوزنی درمان می شوند ؟

درمان سیاتیک با طب سوزنی

طب سوزنی برای میگرن